luni, 19 ianuarie 2009

Rulouri de somon afumat


Ingrediente:

- 6 transe de somon afumat
- 250 ml. smantana lichida
- 12 fire de ceapa verde
- 2 linguri smantana solida
- marar
- piper

Mod de preparare:

Decupati transele de somon in dreptunghiuri egale. Tocati marunt ceapa, dar pastrati 2-3 fire pentru decor, apoi amestecati-o cu smantana mai solida, piperul si resturile de somon care au fost taiate marunt. Separat, bateti frisca smantana lichida si amestecati-o cu crema de somon obtinuta anterior. Ungeti dreptunghiurile de somon cu crema si rulatile. Pentru decor, opariti cateva secunde cele 2-3 fire de ceapa si cu frunzele legati rulourile. Mai puteti folosi si putin marar si icre de somon.

Timp de preparare: 20 min

Pofta Buna!

32 de comentarii:

  1. Le-am facut cand am fost in Franta, de vreo 3 saptamani si sunt foarte bune. La inceput si eu am fost sceptica cand am vazut cum se prepara dar au iesit de minune.

    RăspundețiȘtergere
  2. "transele" de somon?
    cum adica "transele"?
    Astea-s ceva felii din carnea acelui peste, da?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna delta,
    Somonul afumat, il cumperi de la orice supermarket gata feliat, in vid, deci nu trebuie sa il feliezi tu. Daca mai ai nelamuriri nu ezita sa intrebi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ai parte de un Valentine's Day ca-n povesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. F. buna ideea ca aperitiv. Mii de multumiri. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru retetele minunate pe care le ai pe blog, ti-am oferit doua premii la mine pe blog! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Reteta ta este delicioasa !!! Astept cu nerabdare un nou articol.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare a fi foarte bune rulourile.Te-ar interesa un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  9. excelente retete! de pasti cu ce ne resfeti?

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faina reteta, pe langa faptul ca arata bine, sunt convinsa ca e si gustoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine reteta ta, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place somonul la nebunie, bravo pt. reteta!

    RăspundețiȘtergere
  13. chiar sunt usor de facut si sunt sanatoase

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut!

    As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com cu adresa blogului si un pret pentru care esti de acord sa le postezi.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-ai facut o pofta nebuna.si tocmai au rams 5 min pana la runda mea de pariuri sportive live cu vecinul. mi-ai amintit ca am si eu ceva somon afumat in bucatarie:D fug la bucatarie. mi-ai facut o pofta nebuna:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Voi incerca aceasta reteta cu mare drag...

    RăspundețiȘtergere
  17. O sa incerc aceasta reteta, mai ales ca imi place la nebunie carnea de peste, si pentru ca nu trebuie sa prajesc sau sa fierb nimic:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca are un gust minunat. Somonul afumat este de cele mai multe ori sarat dar combinat cu smantana si frisca, sunt convinsa ca este o gustare minunata.

    RăspundețiȘtergere
  19. Preparatul tau arata fantastic, felicitari! Personal. Prieteni acum vreu sa prezint un site de anunturi gratuite categorie special Alimentare si Bauturi aici puteti cumpara orice avet nevoi - sau puteti vandeti produsele dvs. nu numai atat Pe site-ul anuntul-Galben.ro variantede anuntul gratuit imobiliare, auto, anunturi locur de munca, servici, mobila, electronice, electrocasnice, animale, matrimoniale si altele. Anuntul-galben.ro este cel mai moderna site de anunturi gratis din tara ta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pare sa aibe un gust fantastic. Trebuie sa incerc aceasta reteta neaparat!

    RăspundețiȘtergere