duminică, 18 ianuarie 2009

Omleta rulata cu branza de oaie



Ingrediente:

- 5 oua
- 50 g. branza de oaie
- 3 fire menta
- 2 linguri ulei de masline
- sare, piper

Mod de preparare:

Intr-o saladiera, maruntiti branza cu o furculia si apoi amestecati-o cu menta tocata marunt, uleiul de masline, sarea si piperul. Separat, bateti ouale intr-un bol si adaugati sare si piper dupa gust. Incingeti 2 linguri de ulei intr-o tigaie mare si turnati ouale batute. Dupa ce s-a prajit pe o parte intoarceti-o pe cealalta parte cu ajutorul unei farfirii, ca sa nu se rupa. Puneti omleta pe un platou, acoperiti-o cu branza pe toata suprafata dupa care o rulati bine si o taiati rondele. Se serveste calda.

Timp de preparare: 20 min

Pofta Buna!

9 comentarii:

  1. http://deeafildan.blogspot.com/
    Te astept cu reteta

    RăspundețiȘtergere
  2. o reteta cu adevarat usoara si foarte buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm. dar stii ca ai dreptate. receta ta mi-a lasat gura apa. am uitat si de partida de pariuri live promisa vecinului si m-am apucat de gatit. a iesit superb si am bucurato si pe sotie)

    RăspundețiȘtergere
  4. Menta aia mi se pare ciudata in aceasta reteta:) Dar o sa incerc, si daca nu imi place a doua oara nu mai pn menta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu prea imi place oaia, dar as putea schimba branza cu altceva!

    RăspundețiȘtergere
  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    RăspundețiȘtergere